2 oktober 2023

De agenda voor oktober, november

Beste leden,

Afgelopen weken zijn de wekelijkse “inloop” en de maandelijkse gezamenlijke lunch weer gestart. De voorbereidingen voor de muziekmiddag op 27 oktober zijn volop aan de gang. We zijn zelfs al bezig met de organisatie van de Kerstviering op 15 december. Het beloven heel gezellige en mooie bijeenkomsten te worden. We hopen dat er heel veel leden en mogelijke introducees deel zullen nemen.

Om zoveel mogelijk leden de kans te geven om deel te nemen aan onze activiteiten is het bestuur in de weer om het vervoer naar en van de activiteit te organiseren. Let wel; we kunnen niets beloven maar doen er wel ons best voor.

Ter versterking van onze informatie en communicatie gaan we, naast de Nieuwsbrief en de website, de e-mailadressen van onze leden binnen onze KBO afdeling Stratum gebruiken. Inmiddels heeft 57% van onze leden een e-mail adres. Dit zal naar verwachting toenemen. Het is zonde om deze communicatielijn niet te gebruiken.

De agenda voor oktober, november 2023

Elke donderdag inloop in de Jaguar vanaf 14.00 uur

Tijdens de Inloop van 14 september is er de mogelijkheid om kaartjes te bestellen voor de Lichtstad Revue voor wie geen internet heeft. Zie de informatie op de achterzijde van dit Infobulletin.

Vrijdag 27 oktober 12.30 uur: Lunch in de Jaguar

Voor € 6,50 kunt u aanschuiven. De betaling is ter plaatse tijdens de lunch. Mocht u toch niet kunnen op vrijdag dan kunt u zich uiterlijk dinsdag van tevoren nog afmelden zonder kosten.

We vragen u wel om u voor dinsdag 24 oktober daarvoor aan te melden bij Stelly Jansen (06-30106164) of Jo Steijlen (040-2119096).

Vrijdag 27 oktober 14.00 uur: Triple X

Vanaf 14.00 uur is er een optreden van Triple X

Vrijdag 17 november 12.30 uur: Lunch in de Jaguar

Vrijdag 17 november 14.00 uur: Opera

Frans Vermeulen neemt ons nog eens mee naar de wereld van de opera. Het vervolg van de geweldige middag van 5 maart.

Vooraankondiging: Kerst In op 15 december. Houd deze datum vast vrij.