26 april 2023

KBO onderscheiding Jo Steijlen

KBO onderscheiding voor ons bestuurslid Jo Steijlen

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van 20 april jl. is extra aandacht besteed aan de verdiensten van Jo Steijlen-Ceelen voor KBO Stratum . Jo is 15 jaar lid van onze KBO Stratum en heeft in al die jaren een meer dan gewone bijdrage aan onze vereniging gegeven. Jo zit al jaren in het bestuur en verzorgt mede de inloopmiddagen. Ze is waarnemend penningmeester. Ze verzorgt de ledenadministratie en regelt de verspreiding van de Ons.

Als erkenning voor deze verdiensten reikt voorzitter Boselie haar de zilveren speld en oorkonde van KBO Brabant uit. Deze wordt aangevuld met een mooie bos bloemen.

Jo is blij verrast. Ze had het echt niet zien aankomen. Ze dankt de voorzitter, de KBO en de leden voor de erkenning.